Tisdag

Idag sålde jag iväg min gamla telefon. Det var med sorg i hjärtat jag la paketet på lådan. telefonen har varit pålitlig och toppenbra! Den är nu ersatt med en IPhone 5. Så jag har det rätt bra ändå utan min gamla trotjänare.

Malin och jag hade bestämt date i Birsta. Andreas låg hemma och sov efter nattjobb, så Gustav och jag packade bilen och åkte dit. I Birsta tog vi en långlunch. Det blev en supergod sallad för min del :)

När vi kom hem igen fick Gustav pyjamas och torr blöja. Sen fick lillskrutten leka av sig allt bus innan det blev dags för en smoothie. Jag gjorde en idag med blåbär, banan och päron. Den fick han dricka i flaska och et var mums. Sen fyllde vi på med lite välling innan han fick skutta i sängen.

Själv tog jag fram mina räkor ur kylen och vita vinet efter lillskrutten somnade. Helt lugnt hemma för Andreas jobbar natt. Sippar på vinet och vilar ryggen i soffan. En helt ok avslutning på denna tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0