Onsdag

Detta är den första onsdagen på det nya året, en helt vanlig dag för oss här hemma.
 
Nyårsfirandet ignorerade vi här hemma av många anledningar. Men det ska Andreas och jag ta igen framöver. Min älskade sambo har nämligen lovat mig god mat och en myskväll som kompensation för att han jobbade hela nyårshelgen.
 
Idag har Gustav och jag varit ut till Birsta för lite shopping och vi tog en fika med Hanna. Andreas har sovit hela dagen då han bara jobbar natt nu för tiden så då passade vi på att åka hemifrån.
 
Jag handlade bland annat en present till min brorsdotter som fyller år imorgon, stora tjejen blir hon, lilla Tilda. Så presenten fick åka med posten dit och jag tror hon kommer bli glad.
 
Handlade även lite barnkläder till Gustav, passade på nu på rean så får man mycket för pengarna.
 
Annars har det inte hänt så mycket idag. Nu sover Gustav gott, jag sitter i soffan och väntar på att Andreas ska komma hem från träningen.
 
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0