Jag håller nog på att bli vuxen :))

Har spenderat kvällen mest framför datan, drömt mig bort bland sparräntor och långtidskonton. Visst låter det mysigt ;) Hehe.. Ne med allvarligt så är väl det ett tecken på att jag Stina håller på att bli vuxen. Äntligen tänker nog min mamma nu :P
 
Det är slut med att låna pengar av mamma och pappa. Nu ska vi satsa på framtid och stadig ekonomi. Emma min kusin har talat mig till rätta. Hon jobbar nämligen med sånt här!
 
Det har hänt en del här hemma hos oss, kan inte berätta än men om någon dag så kan jag det. Åh nu blev du nyfiken va!? :) Men det är inte så märvärdigt så ramla inte av stolen nu.
 
Men vi får spåna på hur vi ska göra för när man har barn så vill man ju ha sparkonton och fixat runt om kring sig. Gustav har redan sparkonto han, liten men ekonomisk kille ;) Tror han spar till moped och körkort!
 
Tycker faktiskt det är kul att planera ekonomin nu när det inte alltid fattas pengar. För är det något man som person mår dåligt av så är det när det strular med stålar. Fy så jobbigt!
 
Men jag är nog vuxen nu tror jag. Barn, bil, sambo och sparkonton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0