Svullna Bullar?

Idag fikade jag med Elin och en tjej som heter Malin. Har jobbat med båda tjejerna.
Vi gick till Tant Anci och Fröken Sara, dom har så himla gott fika och mysig miljö. Jag tog självklart deras hembakade vaniljbullar som är himmelska!
Men hua vad mycket fok det var där och varmt som tusan, det blev tyvärr minuspoäng.
Tjejen i kassan hade tom. korta shorts på sig i hettan och ja sa till mina tjejer att nästa gång vi går dit tänker jag fika i bikini :P
 
Iaf vi pratade om allt mellan himmel och jord. Men mest om att Elin har en bulle i ugnen och allt kring det. Ska bli så himla roligt att hon också ska få en liten bebis :) Vi hinner även vara mammalediga samtidigt hon och jag, det ser jag fram emot!
 
När vi pratade om bebisen hon har i magen så blev jag lite avis faktiskt. Kan sakna den tiden då jag var gravid, med all spänning och längtan. Visst är det underbart att få vara mamma med, men jag hade liksom mer ork att ta in allt då när jag var gravid, förstå mig rätt! Nu är jag så trött och sliten jämt.
 
Men något som jag inte saknar med att vara gravid är hur svullen jag blev! Överallt på kroppen och hur obehagligt det kändes med vatten under huden :/
 
Hittade en bild på hur jag såg ut under min graviditet. Visst ser det hemskt ut :/
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Men guuuud vad roligt! Hälsa henne grattis från mig :D
När ska hon ha?

Svar: Jag vet inte exakt datum än för hon har inte varit på ultra ljud men hon är i ca v. 13 :)
Stina Leanders

2012-09-21 @ 12:49:59
URL: http://cholia91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0