Minne för livet

Nu har vi gjort det som jag gruvat mig för så länge!
Fick en låda med gips och grejer så att man kan göra avtryck av hand och fot på sin bebis. Men när jag öppnade kartongen visade det sig att det var typ HUR krångligt som helst. Dom har inte tänkt på att det är en trött småbarnsförälder med lite tid som skall nyttja produkten! Men nu var Andreas ledig två dagar och passade Gustav så jag fick fixa detta.
 
Såhär blev det och nu har vi småtossarna sparade för livet :)
 




 
 
Tack Sanela för paketet! Det var roligt men lite krångligt. Men nu är det gjort och är ju suuperkeul (som Maria Montazami skulle sagt) att ha kvar som minne :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ja så skulle Maria sagt. Va bra det blev! Vilka detaljer!

2012-09-11 @ 20:01:02
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0