Hjälp min syster att vinna!

Här är hon som kan!
 
Hon kavlar upp armarna och hugger tag i alla sorters projekt. Hon är kvinnan som har tumman där den ska sitta och hemmet som du vill flytta in i på stört ;)
Hon är påhittig och fixig som få!
Hjälp henne att vinna Sveriges charmigaste hem. Det skulle betyda så mycket för henne då hon verkligen brinner för det hon gör och jag vill hjälpa henne dit, vill du? :)
 
Rösta och ge Sofia fem stjärnor vettja :)
 
Hon har varit i tidningen när hon blev bland dom tio bästa i Sverige och nu slåss dom om finalplatsen!
 
 
Kolla in hennes hem och webbsida här och låt dig inspireras. Tillsammans gör vi skillnad och jag blir toppenglad om du vill hjälpa till att rösta fram min duktiga syster :)
 
Heja heja, fem stjärnor är hon värd!! Du kan även gå in dirket och rösta här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0