Helt utslagen

Barnen är alla döpta med dopvatten på dom små fjun dom har på huvudet, dopklänningarna är nu skrynklig, goda tårtan är helt slut, har skavsår på fötterna och maten är uppäten! Sammanfattningsvis hade vi en helt underbar dag igår med många glada ansikten, en strålande sol på klar himmlen och gott att äta.
 
Har massor med bilder jag vill visa men måste gå igenom dom och det hinner jag inte nu för vi ska packa in alla grejer och ta vår lille son med oss för att åka till Sundsvall.
 
Men några bilder kan jag lägga ut nu som snabbast...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så fler bilder kommer så fort jag får tid, nu skall jag försöka amma Gustav sen åker vi till Sundsvall. :)

Kommentarer
Postat av: Louize

men åh så gudomligt fina bilder och söt :D

Tips:
MAKE A CHANGE :
en läsvärd bok & jag vill låta den beröra andra!

fälj marias kamp då hennes dotter hannah 3 år insjuknar och dör i cancer
http://shapeful.vimedbarn.se/projekt-skicka-vidare-beror/

2012-09-03 @ 08:14:49
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0