Fika

Igår gick jag och Gustav ner på stan för att fika med Hanna och tvillingarna. Det öste verkligen ner regn men ändå var nästan lite mysigt ute, jag hade klätt mig skönt och hade bra regnskydd på min barnvagn. Med ett stor paraply och raska steg gick jag ner och mötte upp min snygga syrra :)
Hanna hade handlat nya kläder och var en riktig pingla dagen till ära, det är hon ju alltid men igår lite extra. För er som inte känner min syster så ska jag tala om att hon har två tvillingtjejer som är lite mer än ett år nu. Dom tar upp all hennes tid, hon finns där för dom 200% och hon hinner inte med sig själv. Hon gör ett grymt bra jobb och jag beundrar hennes tålamod och ork. Kan tycka synd om henne då jag ofta ser att hon är trött och sliten. Så var så skoj å träffa henne igår för såg verkligen att hon sken som en sol. Vår mamma har nämligen varit här i Sundsvall och hjälpt henne med lite avlastning och även shopping.
 
Vi tog en fika på fiket Innergården och snackade en massa. Sen tog vi en sväng och kollade lite barnkläder. En mysig dag i regn och rusk :)
 
Vill du kolla in på Hannas blogg klicka HÄR
 
Bild på Hanna och Johnnys fina tvillingtjejer tagna dom fyllde 1 år :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, fint skrivet. Tack! :)

2012-09-20 @ 16:51:38
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0