Bromsa!

Ne nu får det vara nog! Tiden går allt för snabbt, vi hinner inte med och snart har väl Gustav körkort också! Han håller på att få tänder.. Ja ni hörde rätt! 
 
När jag var med massor med mammor på Ikea så sa en av tjejerna till mig - jag tror din kille håller på att få tänder.. Va tänkte jag, redan? Kan de vara möjligt..? (han är tre månader)
 
Nu har jag känt efter och mycket riktigt, tänder på G! Oj hur ska detta bli, tänder och tre månaders spruta och sjuk på de.. Tror vi kan ladda för mycket gnäll ett tag :)
 
Gustav tre månader
 
# Han har upptäckt sina händer, han äter snart upp dom och han river med allt han når
# Han låter högt, pjollrar på och skrattar så det gurglar
# Han har upptäckt sina fötter och kikar på dom på skötbordet
# Han håller på att få tänder och dregglar massor
# Han äter fortfarande 150ml per måltid, vilket är ca. var tredje timme
# Han försöker vända på sig till magläge men har ännu inte lyckats
 
Du som också har barn, hur tidig var din bebis? Jag skulle också vilja veta när ni började sätta barnet i stol, vi har köpt en stol och känner att snart kan vi nog plocka fram den. Men man vill ju inte vara för tidig så barnet får Skolios.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi pallrade upp dom runt runt 4-5 månader. När dom börjat med lite mat. Första tanden kom för Vira när hon var 5månader. Det tyckte jag var tidigt! :)

2012-09-28 @ 09:15:23
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0