Vem är energitjuven?

Vem han än är så har han nu åkt fast tror ja!? För igår fick jag ett ryck och helt plötsligt hade jag gjort massor här hemma. Så himla skönt med energin tillbaka igen för den har varit borta länge. Men nu känner jag att den är här och hoppas den stannar länge :)
 
Klassiska chokladbollar med mycket kaffe i smeten.
 
Måste fikas med ett stort glas mjölk!
 
Gjorde även en paj som jag kan tipsa om! Hur god som helst med gula kantareller och bacon :)
 
Fräs svampen, bacon och lök i smör.
 
Gör äggstanning och tillsätt salt, peppar och kantarellfond.
 
Lägg allt i ett förgräddat pajskal.
 
Häll över äggstanning och dekorera med tomater.
 
På med stark ost och in i ugnen. Klart! Avnjut varm med vitlöksbröd och sallad.
 
Mums mums.. :P
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Synd att min karl inte äter svamp!

2012-10-17 @ 22:29:58
URL: http://iettlitethus.se
Postat av: Evelina

Fy vad gott det såg ut! Måste testas :)

2012-10-22 @ 23:07:15
URL: http://www.evelinaladanges.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0