Promenad i höstmörkret

Idag har Gustav och jag pysslat på här hemma med höstrusket ute. Han har legat nöjd vid babygymmet på köksgolvet och jag har grejat med lite av varje. På eftermiddagen så skickade Elin sms och vi bestämde oss för att ses en sväng. Blev en skön långpromenad på 9 kilometer, gick runt sidsjön med omnejd.
 
Väl hemma igen så blev det hembakt fika som Elin hade med hit och lite tvmys. Gustav somnade i vagnen under promenade så han sover fortfarande och nu är klockan 23.08. Hade inte hjärta att väcka honom när vi kom in så han fick snarka vidare. Klädde av honom ytterkläderna och inte ens då vaknade han, lilla gubben!
 
Jag har tidigare i år fått ett reflexöverdrag av min mamma och pappa till barnvagnen. Måste tipsa dig med barnvagn att införskatta ett sånt. Man syns verkligen bra och behöver inte oroa sig som man annars kan göra när man går i trafiken. Vissa kör så fort och är oaktsamma. Men med den där på så lyser vagnen verkligen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0