Fikamys

Idag blev det en promenad med barnvagnen i regnet ner till stan för en fika med en mamma som jag lärt känna genom facebooksidan mamma 2012 Sundsvall. Jag har träffat den här tjejen vid namn Veronica en gång tidigare och tyckte hon verkade supertrevlig. Efter att ha hängt med henne idag så kan jag bara bekräfta att det var hon också! En gullig unge har hon med, en liten Hugo som är cirka tre månader gammal.
Är superkul att lära känna någon mer som har barn i samma ålder som Gustav. Vi hade massor att prata om idag och bestämde att vi ska ses fler gånger.
 
Vem vet kanske har jag fått en ny vän :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul! :)

2012-10-17 @ 22:28:25
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0