En promenad

En promenad om dagen, det är bra för magen! Det är det faktiskt, har märkt tydligt hur min degmage har dragit ihop sig i snabb takt efter graviditeten nu när jag börjat hurta. Går minst en runda om dagen och tycker att det är superskönt. Igår var vi ute i tre och en halv timme.
 
 
Mysfaktor
Alltid mysigt klädd nu på höstkanten, vantar på och bra skor på fötterna. Nytankad bebis och även nybytt blöja. Sen har jag alltid med mig både bebismat och blöjor så att jag inte ska behöva känna någon stress hem.
Fika och ett sittunderlag kan höja mysfaktorn en aning. Vill jag ge Gustav Nan så har jag med mig varmt vatten som jag sedan bara blandar med pulvret. Då är det super att ha en pulverdelare som jag kallar den. Snabbt och smidigt. Ger du också ersättning så kan jag varmt rekomendera en sån!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja tänk att den där barnvagnen inte bara blev en prydnad i vardagsrummet ändå ;) min med!

Svar: Haha ja du :)
Stina Leanders

2012-10-25 @ 22:35:54
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0