Tisdag

Idag tog jag Gustav med mig och packade in barnvagnen i bilen för att hämta upp Elin. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle ha en dag i Birsta och bara strosa.
 
Elin har nyss varit i väg på ultraljud och allt var bara bra, så nu är hon redo för att inhandla barngrejer.
Vi kikade på småbyxor och gosiga tossar. Söta mössor och mjuka babyfiltar, det slog mig när jag kollade ner i vagnen att Gustav inte är så liten längre och vad vår tid på bb kändes långt borta. Gustav har ju börjat med barnmat och vill kravla runt på mage! Tiden springer verkligen fram och jag hinner inte med!
 
Efter vi inhandlat lite bebiskläder så bjöd Elin på käk på McDonalds. Vi satt och pratade länge, det var supermysigt!
 
Tack för en bra dag Elin, du är en toppenvän :)
 

Bild: Jag och Elin på krogen 2011 08 06. Då hade ingen av oss barn och vi festade vilt. Nu är jag mamma och Elin snart! Tänk vad tiderna ändras, men bara till de bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0