Svartvitt

När jag var i Edsbyn nu så hälsade jag på min farmor. Hon har flyttat till lägenhet efter att bott i hus på vår gård i stort sett hela sitt vuxna liv. Omställningen är stor men nödvändig då åldern börjat ta ut sin rätt.
 
Var roligt att få träffa henne och se hur hon fått det i sin nya lya. Vi tittade på lite gamla bilder och fikade gott. Hon hade bakat nyss, vi satt i köket, tände lite ljus och pratade massor.
 
I lägenheten hade hon hade bland annat en rad bilder i svartvitt på min pappa med syskon framme på en byrå. Roligt att se, han var liten och knubbig! Jag kan se Gustav i honom.. kan du?
 
Kommer Gustav bli likt sin morfar när han blir lite större?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0