Supermegamysdag!

Idag har vi haft en toppenmega mysdag med barnlek, fika med hembakt bröd, tårta och supergod sopplunch tillsammans med Karin och henne son. Sedan tog vi en superskön långpromenad i det superduper sköna höstvädret!!!! Nu äppelröda kinder!!!
Någon som såg på solsidan i söndags ;)? Haha, gud vad jag diggar det, jag kan ju känna igen mig mycket där, gör inte du?.
Hoppar av glädje i soffan varje söndag då klockan blir 20.00 och vill inte missa en minut!
 
Host.. Ne vart var vi nu? Jo, idag har vi haft en heldag med Karin och hennes lille son. Dom är ju så himla goa båda två, trivsamt sällskap!
Karin är också från Hälsingland så vi har mycket att prata om, skönt på det viset att hon vet vart jag kommer ifrån.
 
Vi började ju som sagt med Kyrkis, barnlek och fika. Sen åkte jag hem för att hämta mössa och promenadskor. Packade in Gustav i bilen igen och åkte hem till Karin, som för den delen bor i vår gamla lägenhet, dom har köpt den. Där käkade vi lunch och sen bar det iväg på en mycket lång promenad.
 
Sammanfattningsvis har vi haft en toppendag!
 
Hemma igen, efter att ha intagit kvällsmaten och nattat Gustav så smyger sig tröttheten på. Kinderna värmer gott och ögonlocken känns nu tunga. Tvättar för fullt, Gustav sover gott och Andreas kollar på Hockey.
 
Bild: Barnen hemma hos Karin.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va roligt, mycket gemensamt ni har! Så kul när man fått barn oxå, då har man nåt gemensamt som gör att man ses ibland. Många jag aldrig annars skulle lärt känna , om vi inte hade barn i samma ålder.

Svar: Ja verkligen, barnen blir en kontaktpungt. Vill du jag ska ta med dig på kyrkis nästa gång? :)
Stina Leanders

2012-11-13 @ 22:03:59
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0