Men nu är båset tomt!!!

Lilla kalven med vällingmagen och min tjur är borta :P Ja nu har dom åkt!! Jag måste erkänna att jag hade en läpp som darrade och fick en tår i ögonfransen. Båda mina killar har åkt upp till Lycksele över helgen så mammaStina får ha lite egentid.
 
Imorgon går tåget tidigt tidigt, men det är väl något som jag är bra på nu för tiden iaf .. kliva upp i ottan! Vi ska nämligen till Stockholm och roa oss. Det blir jag, Hanna och Sofia, som på gamla goda tiden :)
 
Nu är Hanna här och vi ska avsluta kvällen med chips och tända ljus, barnfritt för oss båda :) Sen blir det hopp i säng för att vara pigga som mörtar imorgon.
 
Mina killar <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cia

Vi ska ta hand om killarna åt dig :)

2012-11-22 @ 20:27:28
Postat av: Hanna

Båset tomt...? Inga bestick i lådan? Hoppas nån ponny får följa med imorgon iaf! :)

2012-11-22 @ 20:33:56
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0