Loppis..

Idag var jag på loppis, köpte ett par PAX skor till min lille son och känner mig så nöjd. Dom är söta och han kommer bli superfin i dom :)
Nu står skorna här hemma på hyllan, sneglar på dom när jag går förbi. Dom bara väntar på att bli provade, men vi får vänta tills imorgon än hur ivrig jag är att se om dom passar för nu sover han.
 
Mitt fynd är liknade som dessa på bilden, om jag hade köpt dom nya så hade dom kostat cirka 300:- men nu betalade jag 59:-. Det tycker jag är passande för plånboken, då barn växer fort när dom är så små.
Bilden är lånad

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina! Jag var för snål för dom, när mina var mindre. 300+300! Då låter 59 bättre ;)

2012-11-29 @ 23:47:01
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0