Jag är normal!!

-Jippi. jag är normal :) Host.. eller ja normal och normal jag har iaf inge fel på mitt bäcken!
 
Doktorn har sagt sitt och jag ser ut som dom flesta andra tjejer gör i skelettet i Sverige. Bäckenträgning är nämligen ovanlig här.
Det känns tryggt att veta tills den dag jag ligger på förlossningen igen då Gustav ska få syskon. För det ska han väl få tycker jag, han ska väl inte behöva vara ensam heller! Men fy för akutsnitt, det var ju värre i smärtväg än alla timmar med förvärkar. Så en normal förlossning tar man nog igen sig efter mycket snabbare.
 
Känns så läskigt när jag tänker tillbaka på förlossning, så fel det hade kunna bli! Nu gick ju allt bra och det är vi så tacksamma för :)
 
Här är Gustav bara några timmar gammal, tittar ofta på bilderna från bb och kan inte låta bli att tänka på hur fantastiskt det är att vara föräldrar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va skönt för dig att veta! Slippa undra och oroa sig! :)

2012-11-29 @ 23:45:02
URL: http://iettlitethus.se
Postat av: morsan

Va bra, då blir det snart en lillasyrra kanske? Goplutten var lik Andreas redan från början.

2012-11-30 @ 10:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0