Buskul!

Idag har det varit en lyckad dag! Vi packade väskan jag och Gustav, och drog ut till Alnö. Ut till bustjejer och potatisbullar med sylt. Käkade gott sen tog vi en prommis för att avsluta dagen med Gustavpremiär på badhuset. Vi plaskade och busade i babybasängen, bastade varmt och fikade gott. Gustav blev så trött av allt ståhej så han somnade som en stock i bilen påväg hem.
 
Han sover nu gott i sin säng, jag är också trött men har massor att fixa med innan jag får gå och sova. Skulle bland annat lägga ut lite bilder på Gustavs premiär från badhuset men hade glömt kamerasladden i Knåda märke jag efter mycket letande!! F*n!
Men kan ju lägga upp bilderna sen när sladden hittat hem. Bättre sent än aldrig :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0