BVC besök

Idag var vi till BVC och kollade läget på vår lilla grabb. Allt såg fint ut och förlossningen känns allt närmare nu. Tiden bara springer iväg, vi kilver in i ännu en ny vecka imorgon (v.35) och det känns skönt.

  • Mitt blodtryck= Bra
  • Bebiskurvan = Bra
  • Bebisens hjärtljud= Bra
  • Bebisens huvudet ner mot exit = Bra :)

Har börjat skriva lite på mitt förlossningsbrev, vet inte riktigt vad som ska vara med och hur jag känner för smärtlindring tex. Mycket att fundera på! Men tror det ordnar sig bara jag och Andreas är pålästa.

Blir många magbilder nu när jag bloggar om min graviditet, i väntan på att han ska komma. Sen blir de BARA massa bilder på vår skatt :P

Tycker mammaleggings är så otroligt fult men så himla skönt att ha på sig! Alla andra mammajeans och mammabyxor ligger bara i min garderob och skräpar.

Dom bästa jag har är av märket POP lite dyrare än H&M,s men klart värt pengarna!


                                

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

<3 Hoppas du får en kanon dag! Har du några roliga Planer?



Kram!

2012-05-06 @ 07:21:57
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0