Vi är förberedda :)

Vi har sen dag 1 samlat på oss grejer tills vår lilla skatt ska komma i sommar och det är jag glad för. Allt är superdyrt och svårt att få tag i bra grejer till ett lågt pris. Tänkte visa lite vad vi har hittills.

Barnvagn Urbal Jungel Singel


(Bilden är lånad)

Den köpte svärföräldrarna till oss, ska bli spännande å se hur man trivs med den. Fast våran är med grått tyg!
Många som säger den ska vara väldigt bra.




Skötbordet TROLL med dyna



(Bilden är lånad)

Skötbordet hittade jag på fyndlagret, med fin dyna! Betalade 389:-
Nypris på skötbordet är 1 499:- och dynans nypris 399:-
Så det var ett riktigt fynd!



Säng IKEA till vår lilla ängel


(Bilden är lånad)

Sängen är från Ikea, den fick vi låna av min storasyster. Toppen så slipper vi köpa :)



Påslakan, eller iaf ett av dom



(Bilden är lånad)

Påslakan till spjälsäng med laban hittade jag på erikshjälpen för 36:-, det var i toppskick och helt som nytt.
Jag belv jätteglad för har kollat på detta nytt och det är jättedyrt, man får räkna med att lägga ca. 499:-




Babybjörn Bärsele




(Bilden är lånad)

Babybjörnen bärsele hittade jag på fyndlagret för 100:-! Den är helt som ny och jättefin.
Om jag skulle köpt den ny skulle det ha kostat 899:-



Baby Seat Pluto


(Bilden är lånad)

Ja en sån här fast röd ska han få ligga å sprattla i vår lilla fis :)
Har fått låna av min syster, perfekt!



Ja det var lite av alla grejer vi fixat :)

Har nu allt utom följade!

Fött bebis :P
Amningskudde
Filtar (tunna)
Babygym
Kudde till vagnen
Bilbarnstol
Nappar
Termometer
Babymobil till spjälsängen

Sen tror jag att jag har allt som vi vill ha och behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0