Pyssla!

Igår var jag till Julia, hon är min nya vän!

Vi två ska ha barn nästan samtidigt, skiljer ca 2 veckor emellan och vi har alltid mycket kul att prata om.

Det var super trevligt och hon bjöd på hembakat fika :)
Mums!

Första gången jag var till deras hem igår. Blev avis på hur dom bodde, vilket läge!
Perfekt när dom nu ska ha barn.

Hon visade även vad fint dom hade gjort inför deras kommande bebis och jag blev sjukt sugen att fixa jag med. Då alla våra grejer har legat nerpackade i påsar tills nu.

Pysslade på lite igår kväll innan Andreas kom hem från jobbet.

Det blev supermysigt, nu går vi och titta ner i barnsängen titt som tätt.

Längtas nu ännu mer än förr, om det nu är möjligt!
Det blir liksom mer verklighet för oss båda när vi kan se grejerna :)




Kommentarer
Postat av: Julia

Nämen vad söt du är :)

2012-03-30 @ 13:42:59
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man måste få boa lite, så det känns på riktigt! :)

2012-03-30 @ 18:48:00
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0