Måndag..

Ner som en sol och upp som en pannkaka!?

En dålig natts sömn, med en bebis som inte vill ligga stilla och en höft som värker. Vankade tidigt idag av mobilen som ringde, en försäljare och han har säkert ringt 20ggr tidigare!!
Inte kul, lyckades somna om till sist och vaknade 11.00 med lätt nackspärr!

Härliga måndag!

Grått ute! Tomt på kontot mitt och räkningar som ska betalas! Gruvar mig kommande blodprov. Droppen på det var att jag fick ett sånt där skojigt brev från Arbetsförmedlingen nyss!

Jippi vilken dag!

Men nu ska jag inte vara bitter! Det går inte för sig.. hur ska vi göra för att ändra tankesätt idag då?

Börjar med en god frukost så ska vi se vad denna måndag har att bjuda på!
För att vara såhär sur som jag är nu är inte lönt, vad hände?!

Återkommer senare med besked!



(Bilden är lånad)

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jäkla arbetsförmedlingen som ska förstöra saker o ting i ens vardag.. :-/ Hoppas de löser sig!!

Vissa dagar är bara dumma, försök sov och vila dagen lång och unna dig ett varmt bad om du kan.. Ta hand om dig fröken!!

2012-03-26 @ 13:11:19
URL: http://marriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0