Ikväll är de fest!

Ikväll ska vi till Hanna (min syster), hennes Johnny och deras tvillingar för att födelsedagsfika.
Hanna fyller år på Måndag så vi ska uppvakta henne ikväll hade vi tänkt.





Bilden är lånad

Sen blir det Melodifestivalen, jag gillar inte sånt egentligen. Men sen man blev gravid får man nöja sig med de lilla :) Då kan man inte sprätta en cider, supa sig snygg och dra på galej.
Ne då får man sitta hemma och mysa istället.
Man kan ju gå ut nykter, men vem fan har lust med det? Kulan i vädret och folk som är fulla, dryga, knuffas och trängs. Ne då passar soffan bra, man kan äta nått gott och bara ha de fint.

Jag håller iaf på Loreen, med hennes låt Euphoria!
Ha en skön Lördag, det tänker jag ha iaf :)

Bilden är lånad




Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt att du skaffat blogg!

Ett tips, gör en kategori "Graviditet" så är det lättare att gå tillbaka sen och titta igenom endast inlägg som haft med graviditeten att göra :)

2012-03-10 @ 18:04:04
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Knaada

Vad kul att du också har startat en blogg, det är ju perfekt för oss att få ta del av lillprinsen sen! :)



Precis nu ska ditt bidrag sjunga!

2012-03-10 @ 20:42:23
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Va kul att du hunnit skriva så mycket, här ligger jag efter ser jag. Ska bli kul att läsa sen när jag får tid! :)

2012-03-11 @ 09:43:04
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0