Väntar..

Ingen bebis idag heller!! När i hela fridens dagar ska han komma då??

Känner mig som liten igen och i ivrig väntan på julafton! Det vet vi nog alla hur pirrig man var då! Jag kunde inte ens sova natten mot jul och var uppe i ottan för att få öppna min morgon-julklapp som barn :)

Nu är jag vuxen, MEN.. jag är två dagar över tiden, är trött på att vara duktig och vänta. Är beredd på lägga mig ner, sparka, vifta och gråta vilt för att få min vilja igenom!

Funkar det??





Bilden är lånad

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaa, visst sjutton har vi varit duktiga nog nu?! De tycker jag också!! :-)

Man få vara lite less, ivrig och förväntansfull nu.. Snart drar ju ännu ett kapitel i livet igång.. Såå himla spännande!! ♥

Men håller verkligen med.. Nu få väntan vara över.. :-)

2012-06-16 @ 21:07:22
URL: http://marriss.blogg.se/
Postat av: Knaada

Sparka, vifta och gråta? Så kan säkert också en förlossning gå till, så ja det kanske hjälper :)

2012-06-17 @ 23:31:36
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0