V.39

Hejdå v.38 och hej till v.39

Nu mina vänner är det inte lång tid kvar! ;)
13 dagar till BF och att jag blev faster idag har gjort det hela lite mer verkligt för mig. En påminnelse likt en knuff att nu står vi på tur att få träffa vårt barn.

Att jag är gravid har jag fattat, att vi ska få barn har jag fattat men att vi ska bli föräldrar har jag inte fattat!

När fattar man det?

Att man kommer ha ansvar och att vi ska ta hand om de där lilla barnet en lång lång tid.. vårat barn! Till han klarar sig helt själv i livet :)

Pirrigt :)






Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag satt flera månader efter jag fått Linus innan jag fattade att han var vår.. Å att han inte var till låns som man många ggr kände och trodde.. :-)

Det är en sån Fantastiskt känsla att man inte riktigt förstår förrän det är ens egen tur att känna just den känslan.. :-)

Hoppas ni få träffa erat knyte snart o Grattiis ti att du blitt faster.. Kuligt att ha kusiner såå himla nära varandra!! :-)

Kraaam på´re!!

2012-06-02 @ 16:51:52
URL: http://marriss.blogg.se/
Postat av: Knaada

Om sisådär fyra fem år kanske, när ni ska åka på fotbollsträning och han skriker för att han har fel vattenflaska, då fattar ni nog ;)

2012-06-02 @ 22:44:08
URL: http://knaada.com
Postat av: Knaada

Förresten så skulle jag ju också säga att jag tycker du ser väldigt fin ut! Fridfull och vacker :)

2012-06-02 @ 22:44:48
URL: http://knaada.com
Postat av: Leandersss

Fin bild! :)

2012-06-03 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0