Måndag


Idag tog jag en prommis ner på stan för en träff med Sanela! Vi gick på Tant Anci och fröken Sara, blev en mumsig pasta med karl-johan svamp. Sanela bjöd på den goda maten idag! :)

Roligt att träffa henne och vi hade mycket att prata om som alltid.

När jag kom hem blev det storstädning i snigeltempo! Inte lätt att fara runt med dammsugaren, skura, plocka osv. när man är tjock och har ont överallt. Men nu är det fint här och bebisen kan komma om han vill!

Jag tycker han ska göra det nu, för vi längtar så efter honom!

Varje kväll jag går i säng nu så tänker jag, ska han komma inatt??



Tänk vad snabbt tiden går, var inte länge sen vi var på ultraljud och fick se honom. Då var han liten och hade lång tid kvar i magen. Nu är han klar, han ligger bara och väntar på rätta tillfället att komma ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0