En vän

Här har ni tjejen med ett hjärta av guld!

Ända sen första stund jag umgåtts med henne så har jag förstått att hon är en tjej som håller vad hon lovat!
Tjejen har skinn på näsan, säger vad hon tycker och hon är alltid omtänksam!

Idag tog vi en fika på stan och pratade om det mesta. Inget som jag inte känner att jag kan ta upp med henne och det är så skönt att ha en sån vän! Hon är sig själv och avslappnad. Det kan vara långt mellan gångerna vi ses men är lika trevligt ändå när vi väl träffas!

Idag tog hon ut bilen ur garaget nere på stan, åkte upp på södra och hämtade mig. Bara för att jag skulle slippa gå ner på stan. Det kallar jag omtanke!

Så idag skriver jag om dig Elin, du är en bra vän 




Kommentarer
Postat av: Anonym

va gullig du är:)känner detsamma för dig, du tänker på allt o alla, du klagar aldrig och har gått igenom saker som en annan, som ingen kan sätta sig in i. ska bli så roligt när bebisen kommer då ska ja hjälpa till när jag e ledig o när andreas jobba, så du få ta hand om dig själv lite:) kram kram

2012-06-05 @ 19:54:24
Postat av: morsan

Sådana kompisar ska man vara rädd om.

2012-06-05 @ 20:58:09
Postat av: Knaada

Jag håller med mamma, håll hårt i Elin! :)

2012-06-05 @ 21:37:53
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0