Måndag

Idag har jag skickat efter framkallning av foton via nätet. Blev ca. 100 bilder, blandat men mest på vår Gustav såklart :)
Ska bli kul när vi får bilderna på lådan och vi kan titta på dom "på riktigt". Det är något annat än att titta på bilder via datan tycket jag.
 
Finbesök har vi fått idag, Peter och Malin tittade förbi på fika. Mysigt med besök och roligt att få visa upp Gustav då vi är så stolta över vår lilla skatt. Gustav fick pyjamas som han har att växa i när han blir lite större/ längre.
(Peter och Malin är gemensamma vänner till mig och Andreas, det är även dom vi hyr lägenheten av.)
 
Imorgon får vi besök från Lycksele. Då kommer Andreas mamma och pappa hit. Dom har inte sett Gustav än, så jag kan bara tänka mig hur dom längtar.
 
Blir inte så mycket mer skrivet idag. Är super trött och magen kurrar! Har även ett barn som skall mättas och nattas. Sängen lockar frestande på mig och kylen ropar högt mitt namn. Magen låter och ger mig en svidande känsla.
 
Tanka, fixa för att sen skalla kudden!
 
Återkommer imorgon. Tack å hej så länge..
 

 
Två bilder på magen, tagna 6 dagar efter förlossning/ snitt. Tänkte ta bild imorgon med så ska vi se om magen krypt något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0