Har inte tid!

Blir inte så mycket blogga nu för min tid är hos lille Gustav och Andreas. Vi njuter till 100% av att vara en familj! Försöker finna rutiner och tar igen sömn som vi tappat under denna jobbiga, läskiga men också underbara vecka som varit.
 
Lägger ut en bild på Gustav, som jag tog idag.
 
 
Gustav är 6 dagar gammal idag och han har fått sin första post :) Kan inte öppna brevet än för Andreas ville vara med och han är inte hemma. Så jag berättar sen vad som var i brevet. Spännande!
 
 
 
Nu ska jag väcka Gustav för lite mat, sen blir det ut på premiär- promenaden med barnvagnen :)
 
Ha en underbar dag mina vänner. Ta vara på ögonblicket, det tänker jag göra! Har bästa tiden i mitt liv nu och njuter av det så jag gråter av lycka!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår att du njuter! När man får barn funderar man plötsligt: vad gjorde man innan?

2012-07-03 @ 14:47:58
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0