Tröt!!

Åh, jag är så himla trött nu för tiden, måste vara nån hormonrubbning, Gustav har varit sjuk hur länge som helst känns det som och det börjar blir tröttsamt för oss båda. Han är trött och grinig, jag är trött och grinig. Han hostar på nätterna så han sover dåligt och ligger mycket vaken. Jag gör allt för att försöka underlätta för honom. Tycker det är så synd han blivit nekad hostmedicin för det skulle han verkligen behöva nu.
 
Just för tillfället sover han ute i det milda vädret och det verkar göra honom gott. Själv har jag lagt mig tidigt några kvällar för att ta igen sömn och börjar väl känna mig lite piggare men känns som det är mer som fattas innan jag är tillbaka på banan.
 
Om Gustav har hosta i mitten på nästa vecka tänker jag ta honom till vårdcentralen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0