I tusen bitar!

 
Den 19;de December 2011 på kvällen hände det som absolut inte får hända..
Pappa blev allvarligt sjuk.

Han halkade ute, ramlade & något hände med hjärtat. Han tappade känsel i ben och armar och svimmade av.
Med helikopter tog dom honom till Uppsala där ett operationsteam stod beredd.. ingen visste om han skulle överleva eller vad som hade gått fel.

När jag fick det samtalet gick jag i tusen bitar. Väntan i timmar för oss anhöriga i ovisshet.. det var fruktansvärt!

En mardröm hade blivit verklighet!

Aortan hade spruckit i hjärtat & det är ett under att han överlevde! Men han klarade sig igenom operationen!!
Han kämpade på.. Läkarna gav honom ca 50% chans att överleva efter op. Julfirandet blev blekt och oviktigt mitt i allt kaos. Mamma var på sjukhuset i Uppsala med pappa över julen. Vi andra försökte bara hålla fast vid hoppet, vi kunde inte annat!

Inte en minut gick utan att jag tänkte på honom.. Så många tårar..

Han var tvungen att bli frisk så var det bara, det fanns inga alternativ!

Nu idag är det exakt ett år sen och han kämpar på. Han är inte återställd än och doktorn säger det tar tid.
Men min pappa är tuff och envis!


Många kramar till älskade pappa
 
 
Ta vara på varandra för man vet aldrig när något händer. Jag fick ha min pappa kvar, det är lycka och rikedom om nått för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0