Bilder från Knåda

Gustav och jag har ju nyligen varit i Knåda i några dagar, men nu är vi hemma igen, åkte upp till Sundsvall igen med mamma och pappa. Mina föräldrar skulle ändå upp och förbi Sundsvall för att titta på Hannas hus ute i Söråker, som dom nyss köpt och flyttat in i.
 
Hittade några bilder i min telefon som jag tog i Knåda så tänkte jag lägger upp dom på bloggen. Är annars dålig på att komma ihåg att ta fram kameran så blir inte mycket bilder på det vi gör om dagarna.
 
Gustav låg på fällen i väntan på att vagnen blev i ordning. Han somnade där, lilla gubben var nog trött!
 
Kossorna gillar vintern, dom var ute trots snöväder och kyla. Fast än dom kan ligga inne och mysa!
 
Mammas lilla hjärta!
 
Min morbror har flyttat in på vår gård i Knåda. Han passade lillgurra medans jag och min mamma städade åt honom.
 
Besök hos farmor som nyss flyttat upp på byn, där blev vi bjudna på fika.
 
Ellie (brorsdotter) var också med till farmor, hon ritade och åt kakor.
 
En kväll åt vi klassiskat Norgefika uppe hos min storasyster Sofia i deras hus. Dom hade Norge besök, därmed gott fika från grannlandet.
  
 
Gustav tog sovmorgon som aldrig förr. Han tyckte nog det var skönt att ligga i stora dubbelsängen men mig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söråker ;)

Kul att se vad som händer i knåda:)

2012-12-13 @ 22:19:02
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0