Räksallad.. eller kräksallad?

Stressad, skulle bara hinna äta innan Gustav vaknade när jag äntligen hade fått honom att somna. Han hade så himla ont i magen ikväll.
Korv, mos och.. hm.. tittade i kylen, hittade räksallad. Slevade i mig maten medans lillprinsen låg och grät. Kände efter någon tugga att något var konstigt. Lutade mig över tallriken och luktade. Blää! Räksalladen luktade ättika.
Jag har jobbat med mat länge och är utbildad inom livsmedel. Vet hur viktigt det är att maten är fräsch och hur dålig man kan bli av gammal mat. Men stressad som jag var så tänkte jag inte på hur gammal räksalladen var utan bara tog den ur kylenoch kastade upp den på tallriken. När jag väl funderade på när vi köpte den så blev jag äcklad! Läge sen med andra ord..
Nu har jag varit på toa, det kanske är lite för mycket information men.. hua!
 
Bilden är lånad

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hua... Blev du dålig?

2012-08-03 @ 07:19:44
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: morsan

Matförgiftad ?

Svar: Jaen lätt släng av nått fick jag iaf för ut skulle de :/
Stina Leanders

2012-08-03 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0