Pappa upp i dagen?

Först och främst, varför säger man att tex. - pappa upp i dagen?.. vad är det taget ifrån?
 
Gustav är ju superlikt Andreas tycker jag! Eller vad tycker du?
 
 

När jag letade en bild på min sambo för att göra inlägget ovan fick det bli en gammal bild. Tänkte jag kan visa hela bilden för jag är också med där på ett hörn! Bilden är tagen precis i början när vi hade träffats, inte kunde vi då ana att vi idag skulle ha barn tillsammans :)
 
 
Andreas är verkligen kärlek för mig och har varit från första stund när jag träffade honom. Han får mig att känna ett lugn i kroppen som är svårt att beskriva men vet att jag hittat den stora kärleken! Det bästa av allt är att han tycker om mig för den jag är!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa! Verkligen! Men din mun och haka tror jag :)

2012-08-07 @ 23:05:22
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0