På fredag var det fest!

Ja igår var det fest på deras balkong, vi drack gott och satt med levande ljus till cirka fyra på natten. Länge sen det var partaj tillsammans med Leanders/ Solin! Vi åkte dit igår och jag nattade Gustav innan jag hängde på dom andra. Jag hade inte druckit på ett år så snacka om lyxig känsla när jag fick sprätta en iskall god X- cider, sen delade Hanna och jag på en flaska mousserat vin.
 
Idag är jag sliten och trött men det var det värt! Har pumpat ur brösten, hällt bort det och istället gett Gustav ersättning. Har lite skuldkänslor över att jag inte gett honom bröstet idag men han är nöjd på Nan med.
 
Lyx med fest för en nybliven mamma. Blir ingen vana men någon gång får man unna sig tycker jag :)
 
 

Kommentarer
Postat av: morsan

Väl unnt som du sliter å pumpar.

2012-08-18 @ 21:22:37
Postat av: julia

Vad härligt! Längtar lite tills den dagen kommer för mig med :)

2012-08-18 @ 22:19:39
URL: http://cholia91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0