Ont i magen

Gustav har haft ont i magen dag och vi avslutade kvällen med ännu värre värk! Han har nog haft fruktansvärda smärtor i magen i kväll stackarn. Gråtit så svetten rann, tårarna rann och helt vit i ansiktet! Som jag har lidit med honom, det gjorde verkligen ont i mitt hjärta och se honom sådär. Trodde ett tag att jag skulle ta honom till doktorn ifall något skulle vara fel. Men efter desperata försök med bland annat bad, massage och massa tröst började gaserna komma ut.
Men vid ett tillfälle blev jag rädd, då han grät så mycket så han höll på att svimma. Riktigt otäckt!
Nu sover lilla gubben äntligen så det är super, hoppas han får sova ifred och inte vakna av mer magont. Blir att köra minifom på heltid så detta inte händer igen! Måste prata med BVC om detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0