Magen min :)

Nu har det gått fem veckor och tre dagar sen magen försvann (sen förlossningen). Tänk vad tiden går fort och jag tycker magen försvinner fort med. Skinnet är ju fortfarande slappt och magen känns lite som gele. Men jag tycker ändå den har dragit ihop sig fint med tanke på hur stor den var när jag var höggravid.
Fick bristningar sista dagarna när jag gick över tiden. Det tycker jag är jobbigt för dom får jag leva med, men det går inte att göra något åt det iaf så ingen ide att må dåligt över det.
 
Är ju otroligt att han har växt där inne, att jag haft ett liten bebis i min mage! Häftigt och vilken ära att få uppleva känslan av att bära på ett barn.
 
Sista bilden på magen, tagen på BB. Tänk att lilla Gustav låg där inne då :)
 
Nu, fem veckor och tre dagar efter förlossningen. Har fortfarande hormonsträngen kvar men den försvinner väl förhoppningsvis med tiden. Sen där jag varit piercad i naveln har jag ett fult mörkt märke nu, tror inte det kommer gå bort för ärret är söndertöjt. Bristningarna kommer också vara kvar men dom bleknar ju med tiden. Man kan även skymta snittärret på bilden. Det har läkt nu men är väldigt ömt.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju otroligt vad huden kan töjas och sen dra ihop sig igen! Magen din ser ju jätte fin ut, för att bara vara fem veckor efter förlossning!

2012-08-04 @ 14:21:07
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: Madelene J

Ja det är verkligen fantastiskt hur det kan dra ihop sig! Visst är det tråkigt med navelpiercingen? Min ser likadan ut!

2012-08-06 @ 11:36:59
URL: http://madelenejonsall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0