Lördag

Idag tog jag lille Gustav med mig i bilen och åkte till Njurunda på klädbytardag. Ganska lång väg att åka för en loppisrunda kan jag tycka men vi behövde något att göra då jag är gräsänka över helgen. När vi väl var framme blev jag lite besviken, det var ganska slitna kläder och mycket var urtvättat. Nu kom vi dit ganska sent så var nog därför urplockat.
Ska vi åka någon mer gång ska vi vara ute i tid. Men har hört att det kan vara sånt hysteri när dom öppnar dörrarna så vet inte om jag orkar med det, att slå sig fram bland massa folk.
HIttade iaf två amningsbh:ar för 20 kr styck i bra skick så det var ju super.
 
____________________________________________________________
 
Jag är så trött, orkar inte med så mycket om dagarna, jag har varit sjuk och Gustav med. Himla segt att bli frisk men det går åt rätt håll nu iaf.
Andreas är uppe i Boden och jobbar för försvarsmakten så vi är ensam här hemma i helgen. Så blir tidiga kvällar och hoppas på att kunna sova mig frisk.
 
____________________________________________________________
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0