Fikamys

För några dagar sedan var Sanela och jag nere på stan för en fika. Det var första gången hon träffade Gustav och jag tror hon blev lite kär i honom :) Har haft bilderna i min telefon sen dess men nu lägger jag äntligen ut dom. Sanela är barntokig och ville hålla Gustav mest hela tiden.
Han fick superfina presenter av henne, massor med kläder och fina gåvor. Ska även lägga ut bilder på det någon dag så ska ni få se vad fina grejer han fick.
 
 
Vi gick på ett nytt ställe, Orangeriet som ligger i Stadshusets Innergård. Supermysigt, har du inte varit dit än så kan jag tipsa om det.
 

Deras öppettider.

Mån - fred 10 - 19

Lörd 10- 16

Söndag 12 - 16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0