Barntv

Finns så mycket bra barntv som vi ska ha hemma sen när Gustav blir större. Åh när det är dags ska jag presentra honom för fåret Shaun. Så himla gulligt, knasigt och roligt!
 
 
Bilden är lånad
 
Sitter och tänker på vad jag själv gillade när jag var liten, så är det första som kommer upp, Björnes Magasin! När jag hörde att det gick på tv:n blev jag som galen och hoppade av glädje. Satt som klistrad vid tv:n!
Björne höll hårt i pepparkakorna och var alltid så himla snål, minns att det tyckte jag var roligt. Får nu i vuxen ålder en good feeling när jag hör melodin i introt till programmet.
 
Bilden är lånad
 
Sen vet jag ett barnprogram som jag var rädd för som liten och kanske än idag, Simpor och grodfötter!! Hua mår nästan dåligt när jag ser det nu. Minns du det?
 
Bilden är lånad
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh jag älskade simpor och grodfötter :D Känner mig som dom när jag har strumbyxor och drar upp dom till under armhålorna :P

2012-08-16 @ 21:14:36
URL: http://cholia91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0