Är det höst nu?

Blir deppig av att bara tänka tanken, är det höst nu? Vart tog min sommar vägen? Luften ute känns annorlunda, det luktar liksom höst och vinden är frisk.
 
Min sommar har varit blek då all min energi gått åt att vara gravid och vänta barn.
 
Juni =
Sprickfärdig, svullen och trött på att vänta!
 
 
Juli = 
Tiden hemma står stilla för oss medans den för andra tickar på utanför, trött, omtumlad, chockad, lycklig och instängd i hemmets lugna vrå
 
 
Augusti =
Trött, försöker hitta rutiner, amningskoma, amning som fortfarande krånglar, njuter av Gustavs utveckling, alla besök man ska hinna med, undviker solen då lillen inte klarar det och försöker få in i min hjärna att jag blivit mamma till världens finaste!
 
 
Vi får satsa på nästa sommar istället :) Och du.. när jag tänker efter så tror jag att detta kommer bli den bästa hösten!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: morsan

Du kommer att få en alldeles underbar höst, med funkande tuttar å långa barnvagnspromenader. Å nått besök i Knåda.

2012-08-11 @ 21:01:03
Postat av: louize

men åh så gomage du hade där i juni =) ja längtar tills nästa knodd

2012-08-12 @ 13:24:03
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0