Lyx stod på schemat idag!







Idag var jag iväg på en total lyx upplevelse och gissa om det var skönt!

På förmiddagen var jag till Mariells Hud och Kosmetika.

Spabehandlig i 110 minuter som bestod av gravidmassage på ryggen med varm olja. Efter det fick jag ligga på rygg och hon masserade mina armar, hals och händer med väldoftade oljor och varma lena stenar.

Låg helt avslappnad där och drömde mig bort till palmer, en mils lång strand och varm sol.
Somnade nästan och kände lugnet sakta ta över.

Hon lämnade rummet och behandligen fick verka ett tag medans jag fick ligga i mörker och lyssna på lugn musik. Efter detta rengjorde hon mitt ansikte med peeling och jag fick ligga under ånga för att underlätta en por- tömning.
Men det var inte så stort behov enligt henne och hon tyckte huden var fin. Roligt att hon tyckte det, för jag försöker ta hand om min hud och är lite pedant vilket då lönat sig.

Efter allt detta så la hon en fuktmask i mitt ansikte. Under tiden masken verkade in i huden så färgade hon mina fransar och bryn.
Allt avslutades med en skön lätt make up och vaxning av brynen.

Kände mig som helt ny när jag gick därifrån och tänkte att när jag ändå var på G så gick jag till frisören :)

Gick till Hår Mästarna och en supergullig tjej klippte mig. Hon gick igenom hela håret och avslutade med att locka det.

Det kallar jag lyxdag! :)

Avslutade dagen med en fika med min syster Hanna och hennes tvillingar på Innergården.
En super mysig dag och jag är nu helt slut!




Bilderna är lånade

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh gud det lät verkligen som en härlig dag!

En sån skulle jag också vilja ha! :)

2012-04-18 @ 21:37:24
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: morsan

De där var du värd. En liten undran, var gjorde du av bebismagen under rygg-massagen? Fanns det ett sånt där "ansiktshål" för att stoppa ner magen i?

2012-04-18 @ 21:39:42
Postat av: morsan

Du glömde väl inte fota skönheten.

2012-04-18 @ 21:40:44
Postat av: Stina

Mamma, jag fick sitta då och luta mig fram över en höj- och sänkbar säng. Det var faktiskt bekvämt och tror jag kunde slappna av bra då, bättre än om man ligger ner och har magen i ett hål. Kan tänka mig att magen känns tung då och det kanske gör ont.

2012-04-18 @ 22:17:22
Postat av: Britta

Hehe, tänkte på magen som mamma. :P men du, de där lät ju helt underbart! Nu är det jag som är avis;) men det är du värd! Hur blev håret? :) vill se bild!

2012-04-19 @ 00:32:36
Postat av: Hanna

Ja, det var du värd! Min bebismage försvann i en "magisk" kudde när jag fick gravidmassage. Det var som om magen försvann, inte alls obekvämt :)

2012-04-19 @ 07:11:03
URL: http://hannaleanders.blogg.se/
Postat av: Hanna Ö

ojj, vilken härlig dag! verkligen lyx! =) D var du värd =) Hur gick d idag då??

2012-04-19 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0