Barn i mina tankarna!

Barn i mina tankar mest hela tiden, har varit så ett tag nu och blir bara värre :P

Exakt 54 dagar kvar till BF datum! Känns pirrigt men också så roligt! Gruvar mig för förlossningen, men är nog värt det när jag ligger där med sonen på magen och Andreas vid min sida. Tänk vilken förändring i livet ändå, stort anvar men också vilket roligt steg vi tar.

Tänk att Andreas och jag har bestämt oss för att leva våra liv tillsammans. Med ett barn i min mage, vårt planerade barn så blir det så tydligt vilken väg vi går tillsammans och vilka val vi gör. Blir helt pirrig i kroppen när jag tänker på det och det känns verkligen så rätt.

Med både upp och nedgångar i vårt förhållade så är det nu bättre och starkare än någonsin. Är så glad för det jag har och ser fram emot vårt äventyr som vi har framför oss!

Tittade på nätet nyss på vår barnvagn som vi ska ha, den blir snart levererad av mina svärföräldrar och jag ser fram emot att få hem den.
Känna på vagnen, bädda och greja. Fattas inte så mycket nu för oss då vi varit ute i tid och bunkrat. Känns bra att vi varit ute i tid så vi kan slappna av nu sista tiden och inte behöva springa runt i panik för att inhandla det som fattas.

Detta inlägg tänker jag avsluta med två bilder! En på oss och en på vagnen :)




Denna bild på oss är speciell för mig, därför valde ja den nu :



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh den var ju jättefin vagnen :)

2012-04-22 @ 11:09:44
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Städismarie

Gullisar <3

2012-05-03 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0