Doktorn hit och doktorn dit

På måndag skall Gustav ta 3 månaders sprutan, gruvar mig då Andreas jobbar och jag måste åka själv med Gustav till Vårdcentralen. Jag själv är ju spruträdd så vad är jag för ett stöd? :/
 
Nu får vi hoppas att det går bra denna gång, Gustav har tagit massor med prover när han var mindre. Bland annat tog dom blodprov i huvudet på honom vid några tillfällen och då grät han ej.
 

 
Vid tre månaders ålder ges ett kombinationsvaccin mot difteri, stelkramp, kikhosta, Hib (Haemophilus influenzae typ B) polio och – om barnet tillhör en riskgrupp – hepatit B samt vaccin mot pneumokocker.
 

 
Det har varit ett himla spring på sjukhuset och BVC sen en tid innan Gustav föddes och även efter hans födelse. Många prover har tagits och vi har varit upp på förlossningssamtal osv.
Jag skall nu till veckan även iväg på bäckenmätning. Skall bli så himla skönt att få det gjort så vi kan utesluta bäckenträngning. (Min förlossning blev komplicerad därför skall dom bäckenmäta mig.)
 
Läs om min förlossning här
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska nog gå bra ska du se :)

2012-09-30 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0