Magen min

Den står ut lite än såhär cirka åtta nio månader efter bf. Mina magmuskler är rätt svaga och har fortfarande delade muskler. Något jag MÅSTE jobba mer med.

Men nu efter två magsjukor så kan jag iaf ha byxor. Med byxor på så ser jag nästan ut som innan graviditeten och det känns skönt. Om jag inte sitter ner förståss för då putar degmagen ut! Men det jobbar vi på, jag och magen :))

Än blir det ingen strand och bikini för min del och tur är väl att det bara är Mars än för då kanske vi hinner komma i form.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du som bara haft en bebis där i kommer nog se ut som vanligt igen :)

2013-03-18 @ 21:39:09
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0