Trött

Jag skulle berätta för min käre sambo att Elin (en vän) har en minsann en Saab Kombi, men jag är trött så ögonen går i kors.
- Elin har en zombie kombi!

Andreas kollade på mig med höga ögonbryn.
- Öh????
-----------------------------------------------------
Dagens flum! Har även ramlat på rumpan ute idag :/ Tur inte barnvagnen tippade.

Varför kollar man alltid runt omkring sig, rädd att någon skulle råka ha sett hur man flög och slog i backen! Sååå pinsamt, men varför egentligen?! Det värker i benet men det låssas man inte om, man svär högt en ramsa fast ingen hör och försöker gå iväg utan att halta. Men utifall någon skulle mot förmodan ha sett vurpan, så måste man förtydliga missödet genom att svära högt att det inte är ens eget fel.
- Jävla isfläck!


Kommentarer
Postat av: Britta

fniss, nog känner man igen sig! :)

2013-01-10 @ 20:34:14
URL: http://slutatveka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0