Torsdag

Ja inte har jag då långtråkigt på min mammaledighet! Mina dagar är fullpackade med aktiviteter!
Idag var jag först på föräldragrupp på BVC med Gustav. Andreas jobbade så han kunde inte följa, kanske nästa gång.
På föräldragruppen satt vi och pratade i en timme tillsammans, när alla mammor och pappor hade gått hem så stannade jag och en annan tjej kvar ett tag med våra barn. Roligt att byta lite nya erfarenheter och hjälpa varann med tips. Vi satt där och hade trevligt så vips hade det gått en timme till!
 
Efter föräldragruppen på BVC åkte jag och Gustav ut till Bista där vi mötte upp Elin och Linda. Vi tog en bit mat på Café Carm, satt säkert i två timmar och bara pratade. Så roligt när ingen hade något tid att passa, då kan man verkligen slappna av!
 
Sen när jag kom hem var klockan nästan 20.00 och jag nattade lilleman. Han åt och somnade på min mage i soffan. Snacka om kvalitetstid! Så liten kropp men så himla varm och go. Snarkade sött, log lite i sömnen till och från och var helt avslappnad.
 
Linda tog lite bilder på oss i Birsta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0