Den som inga byxor har..

Den som inga byxor har, den får gå med rumpan bar! Den som 70st byxor har, han knappast pengar spar :)
 
Roligt men knasigt men det är just det vi gör! Spar pengar menar jag! Ja, jag berättade ju för ett tag sedan att Gustav har massa massa kläder, jag räknade byxorna här om dagen men slutade vid 70! Ingen klädbrist här inte.. å då snackar vi endast storlek 62 och 68 i nuläget!
Vi har fått det mesta vilket är super, från mina systrar och deras barn som dom ungarna växt ur. Gustav har nämligen nio stycken kusiner att ärva efter så vi har nästan inte behövt köpa något åt honom sen han föddes. Är superbra att ärva och det vi köpt till honom ändå är mest för skoj.
 
Tycker det är bra att kläderna kan gå från en unge till en annan, för dom växer ju ur storlekarna så snabbt så allt är ju som nytt.
 
 
Detta är en del av byxlagret i storlek 62!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, 70 byxor! Det var inte dåligt!

2012-09-17 @ 22:27:55
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: Knaada

Han skulle ha en sån där rullande garderob att ha dom i, det hade sett stiligt ut :)

Tack för era röster igår, dom hjälpte!

2012-09-18 @ 08:17:14
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0